Forskere fra University of California har fundet store mængder af silicium i flere øltyper, som hvis det optages i kroppen kan styrke knoglerne. De har endnu ikke undersøgt om det optages, men resultaterne afventes med spænding...
Kilde: Forskning: Øl er godt for knoglerne
tirsdag den 9. februar 2010
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar